אורי דובדבני
עין עצומה // תיאטרון מחשבות תת קרקעי
יצירה עשויה להיות בריאה חדשה, אולם לעתים היא פועלת יותר כסימון והגדרה בתוך היש הקיים.
קו נמתח בין שפות, תמונות ואירועים, מקיף אזור חומרי, תרבותי, מנטלי, תודעתי. גוזר פיסה ומאפשר לקרוא בקול- "זה".
זוהי פעולה של ברירה, איסוף ויצירת קשרים בין דימויים קיימים והצבה של התרכובת הנוצרת באור הבמה, שם אדם אחד נע באור ומציג לאחר – היושב בחושך – רעיון. בתוך הרעיון מתקיימים שני האנשים גם יחד.
הבמה – חומר. אזור מנותק ומוגבה, עולם תמיר וטמיר, שער, פורטל.
המופע – אירוע המסמן אירוע גדול יותר, התרחשות פנטסטית עד כדי מציאות שהעין המתבוננת טבועה בתוכה.
עין העדשה מתרחבת. "האיש שבחושך" מוצא עצמו שחקן על במת עולמו.